Pokud se během záruční doby vyskytnou vady způsobené vadami materiálu, má zákazník právo podat reklamaci.
Do 30 dnů ode dne, kdy společnost LUMINEX, spol. sro obdrží reklamované zboží a vyplněný formulář, obdrží zákazník od společnosti LUMINEX, spol. sro odpověď.
Zákazník hradí plné náklady na zpáteční dopravu. Pokud bude reklamace uznána, budou tyto náklady uhrazeny společností LUMINEX, spol. sro. Neorazítkované vrácené zboží nebude akceptováno.
Za posouzení a vyřizování stížností je zodpovědná společnost LUMINEX, spol. sro.
Postup vrácení:
a) Vrácení zboží,
b) Posouzení stížnosti,
c) Oprava nebo výměna zboží,
d) Dobropis.
Zákazník musí před podpisem ihned (za přítomnosti dopravce) zkontrolovat, zda zboží není poškozené. Skryté poškození již po podpisu nelze zohlednit v souladu s § 438 odst. 1 německého obchodního zákoníku (HGB) přepravní společnosti.
Pokud je reklamace oprávněná, je nutné ji neprodleně nahlásit přepravní společnosti LUMINEX, spol. sro
Mechanické poškození nebo vady způsobené nesprávnou montáží nebudou uznány jako důvod k reklamaci.
Při vrácení reklamovaného zboží vyžaduje společnost LUMINEX, spol. sro následující:
Reklamované zboží musí být vráceno v stavu, v jakém bylo doručeno, jinak nebude reklamace uznána. Vrátit lze pouze zboží v originálním obalu.
Pokud má být zboží vyměněno, odpovídá doba potřebná k vyřízení reklamace (dodání náhradního zboží) obvyklým dodacím lhůtám pro jednotlivé položky.
Řádně vyplněný reklamační formulář je nedílnou součástí reklamačního řízení.
Řádně vyplněný reklamační formulář je nedílnou součástí reklamačního řízení.
Kontakt pro dotazy: 261 090 952, fakturace@luminex.cz
V Praze 1. června 2024