Reklamační řád
Vyskytnou-li se v záruční době vady, které jsou způsobeny vadami materiálu, má zákazník právo je reklamovat.
Do 30 dnů ode dne, kdy společnost MP-Leuchten (LUMINEX) obdržela reklamované zboží a vyplněný formulář, obdrží zákazník vyjádření společnosti MP-Leuchten (LUMINEX).
Zákazník nese plné náklady na zpáteční dopravu. V případě uznání reklamace tyto náklady uhradí společnost MP-Leuchten (LUMINEX). Vrácení zboží bez poštovného nebude akceptováno.
Za posouzení a vyřízení reklamací odpovídá společnost MP-Leuchten (LUMINEX).
Proces vrácení:
a) odesláním zboží,
b) prošetření stížnosti,
c) oprava zboží nebo výměna zboží,
d) Úvěr.
Zákazník je povinen před podpisem ihned zkontrolovat zboží, zda není poškozeno (za přítomnosti dopravce). Podle § 438 odst. 1 HGB přepravní společnosti nelze po podpisu zohlednit skryté poškození.
Je-li reklamace oprávněná, je nutné tuto skutečnost neprodleně nahlásit přepravní společnosti nebo společnosti MP-Leuchten (Luminx).
Mechanické poškození nebo vady způsobené neodbornou montáží nebudou uznány jako důvod k reklamaci.
Při vrácení reklamovaného zboží společnost MP-Leuchten (LUMINEX) požaduje:
Reklamované zboží musí být vráceno ve stavu, v jakém bylo doručeno, jinak nebude reklamace uznána. Vrátit lze pouze zboží v původním obalu.
V případě výměny zboží odpovídá doba potřebná k vyřešení reklamace (doručení náhradního) obvyklým dodacím lhůtám u jednotlivých položek.
Řádně vyplněný reklamační formulář je nedílnou součástí reklamačního řádu.
V Beratzhausenu, 25. září 2009