Vyskytnou-li se v záruční době vady, které jsou způsobeny vadami materiálu, má zákazník právo je reklamovat.
Do 30 dnů ode dne, kdy společnost. Společnost LUMINEX, spol. sro obdržela reklamované zboží a vyplněný formulář, zákazník obdrží výpis od LUMINEX, spol. sro
Zákazník nese plné náklady na zpáteční dopravu. Pokud bude reklamace uznána, tyto náklady hradí společnost Společnost LUMINEX, spol. sro vrácena. Vrácení zboží bez poštovného nebude akceptováno.
Za posouzení a vyřízení reklamací odpovídá společnost Společnost LUMINEX, spol. sro .
Proces vrácení:
a) odesláním zboží,
b) prošetření stížnosti,
c) oprava zboží nebo výměna zboží,
d) Úvěr.
Zákazník je povinen před podpisem ihned zkontrolovat zboží, zda není poškozeno (za přítomnosti dopravce). Podle § 438 odst. 1 HGB přepravní společnosti nelze po podpisu zohlednit skryté poškození.
Pokud je reklamace oprávněná, je třeba ji neprodleně zaslat přepravní společnosti Společnost LUMINEX, spol. sro .
Mechanické poškození nebo vady způsobené neodbornou montáží nebudou uznány jako důvod k reklamaci.
Společnost požaduje vrácení vráceného zboží Společnost LUMINEX, spol. sro následující:
Reklamované zboží musí být vráceno ve stavu, v jakém bylo doručeno, jinak nebude reklamace uznána. Vrátit lze pouze zboží v původním obalu.
V případě výměny zboží odpovídá doba potřebná k vyřešení reklamace (doručení náhradního) obvyklým dodacím lhůtám u jednotlivých položek.
Řádně vyplněný reklamační formulář je nedílnou součástí reklamačního řádu.
Řádně vyplněný reklamační formulář je nedílnou součástí reklamačního procesu.
Kontaktní osoba pro dotazy: 261 090 952, fakturace@luminex.cz
V Praze 1. června 2024